.pluginmapsSi els vostres connectors depenen dels connectors definits en un altre .pluginmap (és a dir, no són part del paquet) podreu definir aquesta dependència així:
<dependencies>
<pluginmap
name="heisenberg_plugins"
url="http://eternalwondermaths.example.org/hsb"
/>
</dependencies>
Actualment, no carregarà, ni instal·larà, ni tan sols avisarà sobre els .pluginmap que manquen, però almenys es mostrarà informació sobre les dependències (i on obtenir-les) a la pàgina d'ajuda del connector. No cal (i no hauríeu de) declarar dependències en els .pluginmap que es distribueixen amb la distribució oficial del RKWard, o en els .pluginmap que es troben dins del vostre propi paquet. A més, si el .pluginmap requerit és distribuït com un paquet R, declareu una dependència del paquet (com es mostra a la secció anterior), en lloc del mapa.
Per a assegurar-vos que els connectors requerits es carreguen realment, utilitzeu l'etiqueta <require> (vegeu la referència per a més detalls).